NAPI
KÜLDETÉS
GENERÁTOR

Tökéletes nap

Szeretek társaságban lenni, élvezem, ha körül vesznek, akiket szeretek. A családom, barátaim, jó a nyüzsgés.

Szeretek elmenni itthonról, szeretem a munkám, szeretek előadásokat tartani, vagy személyes megbeszéléseken álmodni a sikerről, eredményességről.

A tökéletes hétköznap mégis más nekem kicsit. a tökéletes hétköznap nem a munkáról szól, hanem arról, hogy jól érzem magam, és lényegében kettesben vagyok Hajnalkával.

Reggel úgy ébredek, hogy kialudtam magam. Nyolc óra után, akár kilenc körül is tudok még szenderegni. Lassan ébredünk, csak érezzük egymás szuszogását, szavak nélkül is tudom, ha már ébren van.

Megfőzöm a kávét, és csöndben szürcsölgetünk. Vagy éppen nem csöndben. Hajnalka elmeséli, mit álmodott. Néha furcsa álmai vannak. Aztán Hajnalka fölkel, én még maradok, és elmondok egy Rózsafűzért. Egyedül, bár Hajnalka gyakran ott sertepertél körülöttem. Nézem, ahogy ki-be járkál a fürdőszobába, nézem, ahogy vetkőzik, öltözik, készülődik. Imádom nézni, minden reggel beleszeretek újra a testébe is. Békés, nyugodt, felhőtlen és szerelmes a reggel. A madarak csivitelnek a kertben, a hibiszkusz friss virágokat nyitott, a fények játszadoznak a falakon, bútorokon.

A reggelit is én készítem, a teraszon eszünk. Hajnalka néhány telefont intéz, időpontokat egyeztet, nevetgél, csacsog. Aztán elmegy néhány órára, egyedül maradok. Ő szeret elmenni, szeret pörögni, én pedig élvezem az egyedüllétet is, ha nem túl hosszú. Néhány órát elvagyok a gépnél, levelezek, olvasok, írok. A céljaimmal, személyes életemmel foglalkozom egy órát, álmodom magamnak és mások helyett is.

Beszélek a lányaimmal telefonon, megtelik a szívem, boldog vagyok, hogy vannak nekem. Zsófi vagy Rebi be is ugrik délután két-három órára Bellával vagy Zakival, Abigéllel. Csak úgy vagyunk. Megosztanak velem aktualitásokat, és örülünk, aminek lehet. A gyerekek pedig aranyosak.

Hajnalka hazajön, és eszünk valamit, nem mindig fontos, mit de talán a tökéletes napon sütünk valami könnyűt a teraszon és salátát eszünk hozzá. A nap lemenőben, langyos szellő lengedez és semmi fontos nem történik. Hajnalka persze nyüzsög kicsit valamit, én elmondom a második Rózsafűzért, és hálás vagyok, hogy megtehettem ma is. Néha együtt imádkozunk. Az áldás árad a földből, a levegőből, a fákból de a falakból is, mindenünnen. Az élet szép. Nagyon jó része lenni.Úgy döntünk, ne legyen még vége a napnak, moziba megyünk. Alig vannak a teremben, bugyuta, de kedves a film, élvezzük. Este nyitott ablakkal jövünk haza, a Merci ablakán beárad az esti szeretet.napnyugta.jpg

Ámen

 

Szerző: czoli  2016.07.04. 18:22 Szólj hozzá!

Címkék: öröm béke szeretet ámen

http://www.jumpcut.com/media/dyn/e8/0e2f/d37d59323f26048c07806080ef/movie_thumb160x120.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kabarcz.blog.hu/api/trackback/id/tr998866370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása